rehabko dopadlo dobře

pujdem tam "jen" třikrát a ukážou nám cviky a masírování achilovek.
Jinak se mě rehbilitační mudr ptala,jestli neuvažujem o kočárku reha.
Prý když se domluvím s neuro a psychiatričkou,mohli by jsme od pojištovny dostat poukaz.
mě se hrozně líbí tenhle:

jenže já absolutně netuším, jestli na máme nárok a jak se žádá.Prostě v tomhle neumím "chodit"
Zapíka co máme reha "skepticky" schválila,ale prej tak  maximálně do podzimka,pak už bude pro Ondru opravdu moc malý ,jelikož už ted ho má jen tak tak.Váhově má sice malík 15,5kg ale nožičky v něm krčí ,což by neměl.Mudr z reha řekla,že kočárek by nám mohla napsat psychiatrička a nebo neuro...
Nejdřív tedy prokonzultuji kočárek na neuro a pasychiatrii a pak se uvidí jestli vubec máme nárok.
Nedokážu si představit ,že za dva tři měsíce,až se malík změní zase na mimi ho budu tahat na zádech........
A bez kočárku fakt delší trasu jak 1 kilák nemám odvahu jít.
Vím ,že jsou děti co nechodí a že ty kočárky potřebují víc jak náš mladej,jenže když se mi zmení na miminko leze po čtyřech a není schopný chuze a s tím prostě nic neudělám.
Bojím ,že prostě budem bez kočárku a neudělám s tím vubec nic.
Asi ze me stane indianska babička a budu malíka nosit na zádech při změnách a modlit se ,aby mi vydrželi nohy.

1 Response
  1. jo dodatek co dávám do kometíku ,budem chodit i na akupunkturu nebo jak se to zove,prej ty jehličky taky na uvolnění pomáhají:)