Malík dostal dárek

dnes přišel ,tedy spíš přijel, poštou pro malíka dárek.
doufám že onu dobrou dušičku potěší fotečky :
malík a balíček
už se propracoval dovnitř
 a vyndaval  lego

 pokaždé když sáhl do balíčku,bylo tam další lego
 malík třepal rukama ,smál se ukazoval mi co všechno postavíme
 krabiček s legem bylo požehnaně


 tahle fotečka je přímo pro dárce 
děkujem

  a tak jsme spolu stavěli:
 balony,zvířátka,hasiče,polici i lumpy




 malík přidal i svoje letadla a zahrádky





 pomáhal mi se zvířátkama


 postavil kovboje:
 hrál si s autíčkama co jsem stavěla já



 stavěl krokodýla a já stavěla mezitím ty složitější  věci 
 u krokodýla se zasekl,přece jen podle předlohy to jde huř







 Tímto bych chtěla moc moc poděkovat dárci,který se rozhodl malíkovi  udělat radost a balíček poslal

Děkuji 


1 Response
  1. Amelie Says:

    nádherné fotky a velký dík dárci. Málo takových.