překvapení

i když od včera trpím já(ano jsem ostuda a nechodím k lekaři až když je pozdě) a ode dneška i malík( má kašel a teplotu) tak jsme dneska začali den hezky.Přijela pošta a dovezla balíček.

 v balíčku byl pohádkový kamínek
 pro malíka užasná věc a řekla bych , že dokonce ne jen hračka
 malík ,ač mu není dobře byl nadšený
 stihnul už i najít pohádky



má teplotu a kašel
a odsáváme

chtěla bych poděkovat tetě Zůze,která tříděním a prodejem oblečení pomohla k zakoupení kouzelného pohádkového kamínku(pro nás kouzelného dají se do něj nahrávat fotky s povídáním )
p.s. tohle jsem opravdu já:
po nočním zákroku v Krči ,kdy mi museli proříznout dáseň a dát dren.Ale znáte to asi všichni s těma našima dětičkama prostě jedem na doraz a k mudrům dorazíme až když je pozdě..............
2 Responses
  1. Amelie Says:

    Pohádkový kamínek? To jsem nikdy neslyšela, tak hlavně at se líbí a ať vám slouží... Proboha, co ti to provedli? neboj, to se zahojí a brzy bude líp. Bohužel s návštěvami dr. máš pravdu, řeším lékaře a terapie všech tří dětí a na sebe mám minimum času... Hodně zdraví a síly.


  2. Zuz Says:

    Ja som o kamínku tiež nepočula ale so zubarom som dopadla uplne rovnako, akurat opuchnute som to mala asi este viac. Mala som antibiotika a lieky proti bolesti ktore skoro vobec nezaberali(naštastie pani v lekarni ktorá pozná moju situáciu mi prezradila že ich možem na začiatku aj viac. Prajem hodne sil. Zuzana