momentálně zavíráme


dlouho jsem zvažovala jak tohle nasat a nakonec dospěla k názoru,že nemusím nikomu nic vysvětlovat a že prostě závíráme.
Myslím,že delší dobu se tu nebude objevovat nic a jestli ano tak to budou opravdu krátké zprávičky,že žijem.
O tom jestli se máme dobře a nebo ne ,nemá smysl psát,protože je jasné ,že dobře se nemáme.
A proto zavíráme.
Třeba se to zmení a bude chut a čas zase psát,
jenže ted není ani čas ani chut a ani co.

p.s.metabolika vyšla v pořádku,takže je to psychiatrického rázu asi.
pps. třeba najdu správnou navigaci a uvidím cestu a zase budu mít chut psát.(více na : převážně neškodná  )
1 Response
  1. Martina Says:

    To je škoda, objevila jsem tento blog před pár dny a docela jsem si ho oblíbila...

    Můžeš mi napsat na mail m.potschova@gmail.com ? Pošlu pozvánku na můj "zavřený" blog. ;-)