a zase prší

naštěstí je venku i přes dešt krásné teplíčko.
Takže malík si pobehal mezi kapkama(nesměla jsem fotit)
Ted si řekl o mlíčko:"mamo dej do ašky míko,co áš kae"(mami dejdo flašky mlíko co si dáváš do kafe)
Tak jsem šla a udělala mu jeho sypané mlíčko Natura do lahve.
Snažím se nedávat klasické mlíko z obchodu,přijde mi po něm horší.
Vzal flašku a zmizel v trapu(šel k tátovi do postele)
Možná je to projev stýskání,protože táta je v práci a jelikož jede turnus odjíždí brzo ráno a druhý den večer se vrací.
Fotečky z dneška přidám jak se mi podaří malíka nafotit aniž by řval "mamíneot"
 mámo nefot
 ale tak jo zapozuju

 udělal sem si bebi
koukej krev zaplepit
spokojenost už má náplast
ale do fotáku se prostě nepodívá.
Poslední dobou oční malinko vázne
 A jelikož je ted spokojený se zalepenou rukou,jdu žehlit
1 Response
  1. Amelie Says:

    Připomíná mi Jendu - úsměvem, nápastí i vztekem.