rehabilitace


chodíme cvičit....teda zatím jen pár jednoduchých cviků,které zvládnu i se sádrou
tento cvik uvolnuje :
 koulení se po míči:
stoj a držení rovnováhy:
pohupování dopředu a dozadu :

trampolína je " za odměnu":

p.s. "teta cvicitea" se malíkovi zamlouvá :o) a už se těší na další cvičení

trošku nám radost z cvičení pokazila opět krev z nosíku,takže z rehabka jsme letěli rovnou na ORL.
Z toho krvácení už mi pomalu začíná hrabat.To není den aby malíkovi netekla z nosu krev a to i přesto,že bere ascorutin 3x denně.

2 Responses
  1. Amelie Says:

    jůůů, malík je šikula!! Jak to cvičení s cizí ženskou zvládl, nechápu. To krvácení je mi líto. Chodíte na hematologii? proč to pořád krvácí???


  2. Sikorka Says:

    Tedy opravdu je to šikula, Malík:-).

    Co se týče krve z nosu-já jsem na to trpěla jako dítě hodně, pomohlo až když jsem se stala dárcem krve:-). Vypalovali mi to asi 3x,když jako to bylo hodně. Souvisí to nějak s překrvenou nosní sliznici a sítí žilek v ní. Ale denně to nebylo,tak 2x za měsíc. A ascorutin mi taky dali,a nevím,že by nějak zvlášť zabíral(má stahovat cévy).
    A Klárce se tedy občas taky krev z nosu spustí.