prodej věcí

začala jsem prodávat nepotřebné věci po malíkovi a holkách,ale i pár kousku po mě.Proč to píšu.....
potřebujme nakupovat pomůcky pro malíka a další věci a nechce se mi škemrat po lidech a prosit  kohokoli jestli nám pomůže.
Možná jsem pitomá a na auto z toho nenašetřím,ale rodinnému rozpočtu to malinko uleví.
Bohužel na portálech jako aukro atd. chtějí poplatky a tak jsem zvolila stránku Facebooku ,kde jsem založila speciální album,kde prodávané věci naleznete,takže kdo by si chtěl pořídit něco hezkého a zároveň nám pomoci,máte možnost.
Odkaz na prodej naleznete v nové záložce
stači kliknout tu  :prodej věcí
a nebo  viz.obrázek

2 Responses
  1. Amelie Says:

    Taky bych měla věci nafoti, zmenšit a někam dát. Dřív jsem to mívala na MMB, teď na to nemám čas, ale peníze by se hodily. Držím palce, ať máš úspěch.


  2. Unknown Says:

    Taky přeji, ať se prodej daří. Fakt je, že naše děti potřebují mnohem víc pomůcek a didaktických hraček, než jejich zdraví vrstevníci. A kde na to pořád brát...