hromady prádla


taky máte všude takový hromady prádla?Já co vyperu ,pověsím seberu,než stihnu požehlit
tak malík jde a nalupe to na jednu hromadu.Začne lítat jak zběsilej a háže prádlo sem tam.
Někdy se mu podaří promýchat čistý a našpinený(ze židličky) dohromady a já peru zase znova.
Vlastně si už ani nevzpomínám ,kdy se u nás v obýváku neválel nějaký ten kus oděvu a prádla.
Ve skříni toho mám mín jak na podlaze teda když se Ondřej dostane do ložnice a podaří se mu
dostat ke skříni .
Pak mám o práci na dvě hodiny postaráno.
Ne  nestěžuju si jen pokládám základní otázku:
jak je to u Vás doma?
někdy mám sto chutí vzít vidle a malíkovi pomoc a všechno to prádlo naházet vidlema někam doprčic :o)
no nic jdu skládat 

1 Response
  1. Unknown Says:

    Tak na žehlení mě taky čeká podobná halda:-(